9/23/13

хормони

Незнам каква е сегашната Вики, но преди 8 годините те помня като емоционална, ама с една готина емоция такава. Сегашната е хардкор, казвам. Главата и сърцето се разделиха и не бачкат заедно вече! И гледаме да навява повече сняг да не би някой да му стане топло и да си помисли за съвместна почивка.
-
Уча за собствените си желания от желанията на другите. Разбирам какво искам, какви хора харесвам, как ги харесвам според това какъв спектакъл изиграят те за мен. Всеки вижда в мен това което самия той иска да види. Поглеждам отражението си в огледалото им , но най честно там стои и ме гледа абсолютно непознат човек.
-
Изживявам ужасните, гадни моменти на другите така все едно е моя живот. Плача малко с М. Представям си катастрофата на Е. Настръхвам и залитам от болка с О. Стискам юмруци с Е. и малката. Буца с А. И искам да съм там, малка упора, малка висока скала за всички тях. Натрапчиво и постоянно мисля за миговете които променят всичко. Натрапчиво и постоянно …
-
Чета книгите на Георги Господинов, най накрая, и наведнъж. Взимам с тях, шофьорски изпит, замаяна от прекалено много четене. И ме хваща и пуска на най неочаквани места. Чета 5 страници машинално и после нещо закача кукичката. Азбучните жени, сънищата са като котките, котките като горди боици които не дават да...., бедуините чакат душите им да ги догонят в пустините... като подарък...

No comments:

Lately...

About

I plant a lime, you pick a coconut!
or
Ur interpretations of all the things I don't say...
Bedroom Destinesia

  © Blogger template 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP